ח"כ חזן ב'קול חי': "אפנה לשר הביטחון, התנצלות צה"ל – נגד החוק" • האזינו

    דוד לזר No Comments on ח"כ חזן ב'קול חי': "אפנה לשר הביטחון, התנצלות צה"ל – נגד החוק" • האזינו
    14:22
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "צו מעצר נגד נתניהו": ההתבטאות של העיתונאי הימני

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן ב'קול חי' תקף סגן יו"ר הכנסת ח"כ אורן חזן את יריביו ומבקריו מהשמאל הישראלי – ואמר כי "באתי לכנסת לעבוד, לא באתי להיות נחמד, וידעו כולם שיש כאן אנשים שבאו לכנסת בכדי לשרת את תושבי הארץ, עם ישראל הוא עם הנצח, הויכוח הכללי שלנו מול העולם, זה מאיפה מתחילים את ההיסטוריה – אצלי היא מתחילה בבריאת העולם, 3 אבות ו4 אמהות זו המורשת שלי ואני לא מתבייש בזה".

    על ההישגים שלו בסיעת הליכוד אמר חזן כי "אני חבר ב5 ועדות, לא מדובר בהישגים, שרים וסגני שרים לא משתתפים בועדות, והעול הזה מוטלך על שאר חברי הכנסת. לא צריך לדבר על הישגים, יש כאן חבר כנסת צעיר עם הרבה אנרגיות ואת זה גם הבינו בליכוד".

    על החרמות המתגבשים נגד ישראל אמר חזן כי "הניסיונות להוביל חרמות נגד ישראל – כואבים לי מאוד, זה מגיע מהבית, מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו, השמאל הרדיקלי וחברי הכנסת הערבים, לא טוב להם כאן שילכו – אני אשלח להם זר פרחים עם שוקולדים".

    "אמרתי לחברי הכנסת הערבים – אם הייתם עושים 5 אחוז ממה שאתה מתעסקים ביום יום נגד מדינת ישראל – למען העם שלכם בכפרים, היה כאן דו קיום".

    ח"כ חזן התייחס ב'קול חי' גם לפרשת החייל בצה"ל שאכל חזיר ואמר כי "על פי החוק בצה"ל אסור להכניס מאכלים לא כשרים לבסיסי צה"ל, קראתי בימים האחרונים שצה"ל התנצל על העונש שהוא קבע לחייל, ואני פונה לצה"ל ואפנה לשר הביטחון, אם יש חוק צריך לקיים אותו", לדבריו, "כולנו מחוייבים לנהוג כחוק גם אנחנו חברי הכנסת לא מעל החוק, וגם אותו חייל".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות